Klasický systém LPG

Tartarini, LovTec, Elpigaz

Kapalný plyn proudí z nádrže do plynového ventilu,kde se zbaví nečistot a dále pak teče do tlakového regulátoru v prostoru motoru. V tomto regulátoru se zkapalněný plyn odpaří a tlak LPG se upraví na stabilní hodnotu. Poté proudí LPG hadicí přes škrtící ventil nebo krokový motor (dle typu vozidla) do směšovače (mixéru),kde se plyn míchá se vzduchem a přes sací potrubí je nasáván do motoru.

Řízení spalování LPG:

  • karburátory:přes škrtící ventil,který je nastaven měřením emisním přístrojem pro optimální spalování
  • řízené karburátory:přes škrtící ventil,který je nastaven měřením emisním přístrojem pro optimální spalování
  • jednobodové systémy neřízené:přes škrtící ventil,který je nastaven měřením emisním přístrojem pro optimální spalování
  • jednobodové systémy řízené:přes krokový motor ovládaný řídící jednotkou LPG (řízené lambda sondou-musí být funkční !!!)
  • vícebodové neřízené systémy:přes škrtící ventil,který je nastaven měřením emisním přístrojem pro optimální spalování
  • vícebodové systémy řízené:přes krokový motor ovládaný řídící jednotkou LPG (řízené lambda sondou-musí být funkční !!!)

Přepínání benzin-LPG

  • k přepnutí na LPG dochází automaticky po přidání plynu nad cca 2000 otáček (neplatí pro sekvenční vstřikování plynu viz. popis SGi)
  • při teplotách nižších jak -5°C doporučujeme nechat motor chvíli zahřát na benzín a potom přepnout na LPG, aby nedocházelo k zamrzání regulátoru plynu (neplatí pro sekvenční vstřikování plynu viz. popis SGi)
  • po vyjetí LPG nádrže, které se projevuje postupnou ztrátou výkonu je potřeba přepnout ručně do benzínu dotykovým přepínačem umístněným v kabině vozu (neplatí pro sekvenční vstřikování plynu viz. popis SGi)
  • kdykoliv za jízdy je možné přepnout na benzín-plyn-benzín-plyn
  • přepnutí může provázet mírná prodleva nebo cuknutí vzhledem k delšímu času potřebnému pro nasání plynu do sacího potrubí (neplatí pro sekvenční vstřikování plynu viz. popis SGi)

Klasický systém LPG

  • 1. regulátor tlaku
  • 2. plynový ventil s filtrem
  • 3. mixér LPG - vzduch
  • 4. regulátor maxima (u řízených systémů krokový motorek)
  • 5. benzínový ventil (u neřízených a řízených systémů relé nebo emulátor na rozpojení vstřikovačů)
  • 6. přepínač benzín, plyn
  • 7. řídící jednotka LPG

Máte zájem o naše služby? Napište nám!

  1. Opište nebo zkopírujte prosím následující znaky do formulářového pole: u0Kj8t3Int0Gx

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Kalkulátor návratnosti přestavby na LPG

Přibližná návratnost
1 km jízdy na benzín
1 km jízdy na plyn
Roční úspora
Napište námKliknutím přejdete na kontaktní formulář

V nákupním košíku nemáte žádné zboží... vyberte si z naší nabídky.

Kontakt

autoplyn-centrum Papírenská 51 763 11, Zlín-Želechovice

IČO: 60708395, DIČ: CZ60708395 tel/fax: 577 151 151 mobil: 604 749 509 skype: karel.baros1 email: a@autoplyncentrum.cz

provozní doba servis: po - pá 8.00 - 16.30 hod. provozní doba ČS LPG: po - pá 8.00 - 18.00 hod.

Kde nás najdete?


Montáž LPG na splátky bez zálohy, bez úroků, 10 splátek